Firefolks motion design

Hírek, videók, egyéb művek. Forgatások és utómunkák leírásai.

Támad a 3D!

2010.11.21. 19:44 | CsehRobi | Szólj hozzá!

Az után, hogy elfogadható szinten sikerült megtanulnom az After Effectset, úgy döntöttem pótolom nagy hiányosságomat, és belevetem magam a 3D bonyolult világába. Az AE is tud cifrákat, de hát ez valóban egy dimenzióval több. :)

Régi vágyam volt, hogy értsek a 3D-hez, mert szerintem egy valamire való utómunka szakember legalább alap szinten konyít hozzá. Még 3 éve egyszer neki is álltam, de aztán néhány kezdeti sikertelenség után elfogyott a lendület. Most viszont kőkemény elhatározásomat követően kb. 1,5 hónapja ugrottam neki a Blender tanulgatásának.


Nagyjából két hétig szórakoztam egy régebbi verzióval, mire rájöttem, hogy az újabbak sokkal királyabbak. Úgyhogy letöltöttem egy 2.5-öst, amivel csak az volt a gond, hogy kb. egy generáció váltás volt a két verzió között, a kezelőfelülete is eléggé megváltozott, így újra kellett tanulnom az "egészet". :)

 

Most eljutottam odáig, hogy már nem érzem lehetetlennek hogy egyszer komoly animációkat rakjak össze.
Egyelőre megelégszem a világító (indirect lighting) és különböző halmazállapotú tárgyak létrehozásával. Meg persze a kis sötét fickókkal. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://firefolks.blog.hu/api/trackback/id/tr692463821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása