Firefolks motion design

Hírek, videók, egyéb művek. Forgatások és utómunkák leírásai.

Android reklám, frissítve egy új verzióval

2010.12.06. 13:06 | CsehRobi | 4 komment

(Webdesigner barátom mondta, hogy areklámnak lehetne sci-fi befejezése, ezért készítettem egy második verziót.)

Persze nem a Google kért fel, hogy készítsek egy reklámot a mobil oprendszerének, hanem csak lelkesedésből álltam neki, de ettől függetlenül szerintem egészen pofás lett.

2. verzió:

1. verzió:

Az alapötlet a csillaggá formálódó részecskefelhőből jött, amit egy szokásos AE játszadozás során sikerült összehoznom. Gondoltam ebből ki lehet hozni valamit, és rögtön be is ugrott az Android, mint hogy lelkes használója vagyok pont egy éve.

Ez után összeraktam egy egyszerű kis telót blenderrel, majd AE-ben kompozitáltam.

Ha esetleg a nyelvcsapásaim elérnének a Google-hoz, igazán tudnék használni egy Nexus One-t, ha még akad esetleg 1-2 a polcon... :D

Címkék: google reklám animáció 3d android after blender effects

A bejegyzés trackback címe:

https://firefolks.blog.hu/api/trackback/id/tr722496862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Perillustris 2010.12.06. 21:56:18

Tényleg pofás. Pénzért nyilván sokkal többet lehetne kihozni belőle. :)

CsehRobi 2010.12.07. 14:07:52

@Perillustris: Köszönöm! :) már készül egy 2. variáció. De egyébként igen. A sok pénz elég jól hat a kreativitásomra! :D

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2011.02.23. 22:13:39

ez nagyon faszan alakul. gratula :)
süti beállítások módosítása