Firefolks motion design

Hírek, videók, egyéb művek. Forgatások és utómunkák leírásai.

Második világháborús hadijáték videó

2010.05.15. 15:28 | CsehRobi | Szólj hozzá!

Tegnap teljesen véletlenül tudtam meg, hogy ma II. világháborús hadijáték lesz a honvédségi nyílt napon. Annyira hajtott a téma miatti lelkesedés, hogy szombaton hajlnadó voltam elmenni forgatni.

Voltam már jobban megrendezett hadijátékon is. Eddig ez volt a második.
Gyanús volt, hogy az királyi tévé operatőre, meg egy fotós csaj átmentek a placc túloldalára, szembe a közönséggel, ahol én is álltam. Gondoltam én nem fogok oda bemenni, mert oké, hogy közelebb lennék az akcióhoz, viszont a műsort várhatóan a közönség irányába rendezték meg. Ezen a ponton komoly tévedésbe estem. Ugyanis beálltak elénk a tankkal, meg platós autóval, később egy terepjáróval is, és a másik oldalon sültek el a földbe helyezett töltetek, meg ott lövöldöztek a "katonák" is.
Szóval gratulálok annak, aki ezt a részét kitalálta.

Ettől kis malőrtől eltekintve élvezhető volt, és látványos. A teljesen sík terepből kihozták amit lehetett.

 

 

Viszonylag sokat szöszmötöltem a vágással, mert próbáltam összeszedni hozzá a zenéket. Általában a hírvideóknál csak egy zenét használok, és ahhoz válogatom a snitteket, ha az esemény dramaturgiája megengedi.
Ez így most kb. egy óra volt.

A képet kicsit bezöldítettem, és rátoltam a kontrasztot, meg tettem rá vinnyettát.
Ezt a zöld hatást a Pacifikből lestem el, nagyon tetszik benne. A vinyetta meg lesötétíti a lényegtelen részeket, ezáltal kiemelve a képen általában középre komponált fontosabb eseményeket.
 

Címkék: videó második akció világháború vh becstelen brigantyk hadijáték

A bejegyzés trackback címe:

https://firefolks.blog.hu/api/trackback/id/tr312005255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása