Firefolks motion design

Hírek, videók, egyéb művek. Forgatások és utómunkák leírásai.

Megérkezett a Sony HDR-AX2000E, kipróbáltam

2010.06.27. 10:06 | CsehRobi | Szólj hozzá!

Mivel megérkezett az új kamera, gondoltam elugrom Karintiába, hogy szép tájakon próbálhassam ki. Persze nem teljesen így történt, de a lényeg, hogy tényleg pont most tudtam elmenni pár napra Ausztriába, és szép nyersanyaggal volt alkalmam dolgozni.

Van az a kellemetlen szituáció, amikor valamire nagyon vágyik az ember, aztán amikor megkapja, akkor mégsem tudja kihasználni. Attól féltem ez is olyan lesz. És hiába a remek kamera, ami már rajtam múlik, azon fog elbukni a munka. Szerencsére nem így történt. Igaz, hogy ezt a nézőknek kell eldönteni, de mégis úgy érzem, hogy elsőre egészen jó kis videót hoztam vele össze.

 

Sok összehasonlítási alapom nincs, mert ilyen kategóriájú kamerát 3 éve nem tartottam a kezemben, és akkor még amúgy is tök hülye volye voltam hozzá. De úgy látom, könnyen lehet vele dolgozni. Minden kézreáll, és baromi szép a képe. Ami egyedül zavar, hogy a kis kompakt kamerához képest (amit eddig hsználtam) nehéz. Ez a felismerés a tegnapi esküvőn hasított belém, fájdalom formájában. Az ember csuklója egy rendezvényen könnyen leszakad tőle, ha mondjuk 10-20 percig tartani kell.

Viszont a súlya, meg a remek képstabilizátor miatt, jól lehet vele mozogni is, és mivel egyelőre nincs pénzem steadycamre, ez egy elég jól hasznosítható tulajdonsága.

Egyelőre ennyit.

Címkék: sony utazás videó ausztria hegyek karintia hdr ax2000e

A bejegyzés trackback címe:

https://firefolks.blog.hu/api/trackback/id/tr612113000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása